Followers

Home » » Status Facebook Terlampau Awek Melayu

Status Facebook Terlampau Awek Melayu


Apa agaknya sedang bermain dalam fikiran budak pompuan ni..? Sekali tengok.., memang terlampau betul dia punya status Fesbuk..

Tapi.., walau dalam keadaan terlampau sekalipun.., gua agak bersetuju dengan apa yang beliau cuba sampaikan...

Memang kebanyakan remaja kita sekarang ni bercinta lain macam sikit.., lambat lepa je terus nak laksanakan aksi 'mengawan'...

Yang jantan memang kita dah sedia maklum akan cari kesempatan.., tapi gua heran yang pompuan pulak mudah sangat londehkan segala maruah yang ada...

Kekadang gua terfikir jugak.., murah sangat ke anak gadis sekarang ni..? Dah hilang ke sifat malu dalam diri dorang?

So.., bila dah putus dah berisi dalam perut.., menangis airmata darah pun tak guna beb.. Last-last.., bayi yang tak berdosa jugak jadi mangsa buang merata-rata..

Itulah realiti yang harus kita terima..

Terima Kasih Kerana Berkunjung :)

Jika anda ingin mendapatkan gambar pelik, kelakar, ajaib dan juga isu-isu hangat masa kini terus ke email anda, daftarkan diri secara percuma.
Anda Hanya Perlu Follow Blog Kami


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Infosahaja . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Design by Creating Website. Inspired from Metamorph RocketTheme