Followers

Home » , , » Panas :Neelofa Pakai Skirt Pendek Nampak Seluar Dalam

Panas :Neelofa Pakai Skirt Pendek Nampak Seluar Dalam

Artis sekarang ni semakin miskin beb.. Sebab tu lah pakaian dorang dah macam zaman batu.. Dah tak cukup ke kain di Butik terkenal di KL tu sampaikan artis kita ni tak mampu nak tutup badan?

Gua heran banget, selesa sangat ke kalau pakai skirt pendek sampai nampak seluar dalam tu beb? Tak rasa malu ke bila secara percuma tunjuk aset sendiri kat orang ramai?

Bagi gua, kalau dah cantik macam Neelofa ni, tak payah pakai skirt pendek macam tu pun dah ramai orang minat.. Pakai baju biasa pun Neelofa akan tetap menawan..

Mungkin Neelofa tu rasa dia akan nampak lagi cantik kalau pakai skirt pendek sampai nampak spender macam tu.. Mungkin penasihat fesyen dia yang suruh pakai pakaian tu.. Sapa tahu kann?

So.., korang jangan berdarah hidung pulak bila tengok gambar Neelofa yang seksi ni ye.. Inilah realiti artis sekarang di Malaysia..

Khas buat pihak-pihak berkenaan tu.., korang boleh tengok kalau suka.., tak perlu tengok kalau rasa alim.. Tak ada sesapa pun paksa beb.. Hahahahaha..





Terima Kasih Kerana Berkunjung :)

Jika anda ingin mendapatkan gambar pelik, kelakar, ajaib dan juga isu-isu hangat masa kini terus ke email anda, daftarkan diri secara percuma.
Anda Hanya Perlu Follow Blog Kami


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Infosahaja . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Design by Creating Website. Inspired from Metamorph RocketTheme