Followers

Home » , , » Neefola Perempuan Melayu Terakhir??

Neefola Perempuan Melayu Terakhir??

Nak tergelak jugak gua bila baca tajuk majalah diatas tu berkenaan artis pujaan ramai Neelofa.. Betul ke Neelofa tu bijak kendali kontroversi beb?

Gua rasa, artis tu banyak timbulkan kontroversi dengan pakaian seksi serta posing maut beliau dalam majalah...

Kalau dah sengaja timbulkan kontroversi dengan pakaian seksi sampaikan jadi bualan satu Malaysia.., bukan bijak kendalikan kontroversi namanya tu.. Itu sengaja cari publisiti beb..

Apapun, gua teringat ada sorang member gua yang beria-ia labelkan Neelofa sebagai "Perempuan Melayu Terakhir"... Perghhh.., dahsyat dia punya taksub kat Neelofa tu..

Bagi gua.., definasi “perempuan melayu terakhir” disini adalah seorang perempuan melayu yang penuh dengan sifat kemelayuan, ayu dan bersopan santun dan lemah lembut...

So kalau nak kata Neelofa tu sebagai Perempuan Melayu terakhir.., errrrr..., jauh panggang dari api lah gamaknya ye tak?

Kalau "artis kontroversi mutakhir" tu boleh dipertimbangkan lah jugak... Hahahaha..

Posted @  http://infosahaja.blogspot.com/

Terima Kasih Kerana Berkunjung :)

Jika anda ingin mendapatkan gambar pelik, kelakar, ajaib dan juga isu-isu hangat masa kini terus ke email anda, daftarkan diri secara percuma.
Anda Hanya Perlu Follow Blog Kami


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Infosahaja . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Design by Creating Website. Inspired from Metamorph RocketTheme