Followers

Home » , » Betul ke ni pelakon seksi Aishwarya Rai??

Betul ke ni pelakon seksi Aishwarya Rai??

Gambar diatas ialah bintang Bollywood yang bernama Aishwarya Rai yang merupakan menantu Amitabh Bachan serta merangkap bekas Ratu Cantik Dunia 1994.

Tapi korang jangan terkojut pulak ye kalau tengok gambar dibawah ni.. Orangnya tetap sama.., cuma saiz badan je yang berbeza..

Apalah nak jadi ni Aishwarya oiii...? Sebelum kawen, seksi bukan main.., tapi dah kawen.., makin kombang macam belon ditiup angin...

Nanti kalau laki tu cari lain, jangan salahkan dia yee... Salahkan lah diri sendiri yang tak pandai jaga badan...

Apapun, Kajol jugak tetap maintain solid... Huhuhuhu...






Posted @  http://infosahaja.blogspot.com/

Terima Kasih Kerana Berkunjung :)

Jika anda ingin mendapatkan gambar pelik, kelakar, ajaib dan juga isu-isu hangat masa kini terus ke email anda, daftarkan diri secara percuma.
Anda Hanya Perlu Follow Blog Kami


1 comments:

Murni Grace Smiley said...

skrg nih die dh susut sikit lahh.... ni gmbr lamer....

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Infosahaja . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Design by Creating Website. Inspired from Metamorph RocketTheme