Followers

Home » , » Berat Badan Lisa Naik 5kg..

Berat Badan Lisa Naik 5kg..


Setelah 3 bulan mendirikan rumahtangga bersama Yusry, Lisa Surihani akui berat badannya naik sehingga 5 kilogram. Lisa akui gembira kerana berat badannya kini adalah normal dengan ketinggiannya. 



"Dulu berat badan saya hanya 46 kilogram tetapi kini sejak berkahwin berat saya naik sehingga 50 kilogram.

"Saya memang suka makan, tetapi semasa bujang tidaklah mudah untuk berat badan naik sehingga begini.

"Orang kata mungkin hormon dan kadar metabolisma saya sudah berubah selepas kahwin. Itu yang jadi begini.

"Namun saya tetap bahagia dengan berat badan saya kini kerana ia adalah berat badan yang normal untuk ketinggian




Terima Kasih Kerana Berkunjung :)

Jika anda ingin mendapatkan gambar pelik, kelakar, ajaib dan juga isu-isu hangat masa kini terus ke email anda, daftarkan diri secara percuma.
Anda Hanya Perlu Follow Blog Kami

Sila Tunggu Sebentar Untuk Komen jika Speed Internet Anda Perlahan

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Infosahaja . All Rights Reserved.
Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Advertise with Us | Site map
Template Design by Creating Website. Inspired from Metamorph RocketTheme